Siapakah Yang Cilok Header Yang Cun ni? Aku Marah Ni Weh!

Deeemmm! Dahlah tak ada mutual friend
Tahu2 dia cilok header blog ni wat jadi profile pic dia
Weh, aku nak je PM dia ni, tapi tak boleh nak send message
Kalau nak cilok pun, minta izin dengan gua dulu la

Kepada pembaca yang nak cilok apa2 kat blog ni, minta izin dulu tau
Aku tak kisah kalau korang baik dengan aku
Tapi, berpada-pada lah jugak

Kepada Chena Gatdula, harap kamu perjelaskan kenapa kamu cilok header aku tu
Aku takkan approve friend request selagi kamu tak perjelaskan
Harap faham di situ

P/S : Aku tengah tonton Tegami Bachi ni. Harap dapat buat review anime secepat yang mungkin^^

10 doa buatku makin comel:

kaizen said...

repot jer!!!

kite bako!!! kite bako!!!

Halusinasi said...

kita bako je! yeah!!!

kaizen said...

yeay!!! bako!! bako!!

Unknown said...

perhhg!! petanda tuu.. hehheee ape lagi!! serang!! spam!!! huahahaha XD

MagikaKotak said...

pemes sgt tu ad aorg nak cilok.hehe..baik punya cilok.. :P

Penyu said...

untonglaaa orang pemes ade yang lain curik header buat profile pic. wuuu

suerafe said...

header comel sangat tuu

Halusinasi said...

kaizen : ha! cepat2 bako!

Bro Azqar : demmm! petanda dia ni spam.. takkan approve nye!

Magika Kotak : mana ada pemes pun. aiyaaakk

Penyu : Ni sorang lagik, mana ada pemes pun...=_="

sueRafe : alamak, awek kat header tu je comel^^

Syafiq Rosli said...

lol..sabo2..:)

Halusinasi said...

mana tak marah, header ni mana la ada ciri2 komersial, tetiba plak hd pic profile dia....geram la!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...