Suka Myvi SE Tangerine Orange!

Ada kereta idaman tak?
Mesti ada kan?
Aku pun ada kereta idaman gak
Tapi kereta idaman aku ni biasa2 jek

Myvi SE Tangerine Oren!!!
Setiap kali aku nampak kereta ni kat jalan raya, mesti aku akan asyik tengok je
Mata tak berkedip pun tau, cayalah!


 Walaupun kereta ni orang kata tak bagus, tak elok, tak cantik
Tapi bagi aku kereta ni sangat mengancam sebab comel sangat2
Dan warna kegemaran aku pulak tu
Oren!!! Warna yang berani
Lagipun kereta ni sangat ekonomi, jimat minyak
Harga pun ok bagi aku
Dan stailo!!!

Dan yang paling penting, ianya bercorak!
Huh, ganas2 car sticker ni... Stailo!

Betapa sukanya aku kalau kereta aku ada corak macam ni
Aku akan sayang giler2 dengan kereta aku ni melebihi cik abang (Opppsss!)
Tapi, aku masih belum berkemampuan untuk memiliki kereta
Kerja pun tak ada lagi ni...WAAAA

P/S : Mungkin pada masa akan datang dah tak ada Myvi SE ni, perlu target kereta lain untuk jadi kereta idaman...Huhu...

3 doa buatku makin comel:

aNnE said...

hehe pasni boleh beli yer..hehe

Zero Designer™ said...

puhhh..myvi tu.. aku pon minat gak kete nih... nak mod pon x susah.. masuk turbo kit ngan tukar suspension adjustable.. huhuhu pastu tayar ngan sport rims... hehehe

Halusinasi said...

anne : harap2 sempat la...

zero : btol2...ske sgt2 kereta ni...setuju dgn kamu tntg turbo kit...fuhh stailo gler^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...