Kawan Baik Bertunang. Tema Ala-Ala Kuch Kuch Hota Hai~

Tahniah, tahniah dan tahniah untuk sorang lagi kawan aku, Lyn yang telah bertunang pada hari Sabtu lepas. Makin berseri-seri mukanya. I'm so happy for you!

Yang paling aku teruja bila tengok semua gambar ni ialah, tema bertunang pun ala-ala Kuch Kuch Hota Hai. Almaklumlah, Lyn berasal dari Penang. Tengoklah, kenduri pun meriah. Ni tak tahu plak bila majlis perkahwinannya, mesti meriah sangat-sangat.

Apa-apa pun, Selamat Bertunang Lyn & Zia!






6 doa buatku makin comel:

Amie said...

Lawanya.... kalah heroin kuch kuch hota hai... follower 822

Admiral Hafiz said...

Amboi..jarang tengok orang bertunang tema macam ni..
cantik jugak...

kita bila lagi?

Halusinasi said...

@amie : kan? cntik sgt Lyn ni..

@admiral : ni namanya lain dr yg lain, cun! Kita? ehem2, tggu seseorg masuk meminang le^^

kaizen said...

x kesah laa nk tema ape jnji ikot tuntutan syariah...

*ade ustaz ckp... kalo permulaan dah x elok cmne pulak dgn perjalanannya....

khadijah said...

wow cantiknya, lain dari yang lain ni :)

wakhid wicaksono said...

share ilmu, yang pengen bisa bikin website pake PHP 100% Ampuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...