Kawan Baik Dah Kahwin!

Walawei, hari raya ketiga adalah hari bahagia kawan baik aku di USM. Tak sangka dah sampai jodohnya bersama yang tersayang. Tahniah Emy, Selamat Pengantin Baru! Semoga kekal bersama yang tersayang sehingga ke akhir hayat.

Rasa rugi sangat-sangat sebab tak dapat ke Kelantan untuk meraikan hari bahagia Emy ni. Mesti meriah kat sana. Tak pernah lagi merasa nasi minyak di Kelantan. Mesti rasa sedap kan?

Inilah gambar pada hari bahagia mereka~





Romantik kan? Sapelah yang tak jeles bila tengok gambar-gambar romantik dan sweet macam ni. 

Baru aku sedar, aku dan semakin tua. Ramai plak kawan-kawan dah kahwin ni. Aku bila lagi? Lambat lagi lorh~

Emy, cepat-cepatlah timang anak, tak sabar nak jadi makcik ni. Nak dukung anak-anak cute Emy^^

P/S : Awak kumpul duit dulu, saya tunggu awak k? Saya kena habis belajar dulu~

8 doa buatku makin comel:

Kei Seichi said...

hehe..awak tunggu taw...nanti sampai masa awak jugak =)

Admiral Hafiz said...

sweet sangat muda-mudah lagi dah kahwin..
ni yang jeles ni...

insyaAllah 3 tahun lagi ok?

Halusinasi said...

@kei : ye..buat persiapan dululah mcm ni. persiapan menjadi isteri^^

@hafiz : nak kawen 3 thn lg?berusaha kumpul duit gak yek untuk bersama yg tersayang~~

Nur Intan Syafinaz said...

ok cepat kawin, nak dok kat meja VIP.hikhik

Halusinasi said...

@intan : hoho, semestinyelah, bg kerusi empuk punya...^^

Bro Aim said...

selamat bertunang..ehh

Halusinasi said...

@bro aim :bertunang pun lmbat lg la

wakhid wicaksono said...

share ilmu, yang pengen bisa bikin website pake PHP 100% Ampuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...