Lightning Doodle Projects - PIKA-PIKA

Pernah dengar mengenai PIKA-PIKA? Tak pernah bukan? Aku pun baru dapat tahu dari rancangan Guess Guess Guess kat 8TV. Memang menarik sangat-sangat! Mereka hanya menggunakan cahaya untuk membuat animasi. Kiranya mereka menggunakan lampu berwarna-warni untuk melukis  dan menggerakkan sebanyak yang mungkin untuk menjadikannya satu animasi.

Habat bukan?

Inilah hasilnya, kumpulan Tochka dari Jepun



All I Want Is You To Be Safe and Sound



KOTONAX  X  PIKA-PIKA

P/S : Malaysia pun boleh buat macam ini juga! Malaysia Boleh!

5 doa buatku makin comel:

syamsid dhuha said...

terbaik ahhhh !!! suke suke suke

Halusinasi said...

kan2...cantik sgt2 mereka buat^^

Kei Seichi said...

diorang buat macam mane ey?cantik...

Halusinasi said...

ada guna lampu neon, lukis dan gerakkan sedikit demi sedikit. memg cantik^^

Nur Syazana Mohammed Sani said...

lawa nye <3

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/amalan-pemakanan-rasulullah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...