Lagu yang Korang Boleh Buat Ringtone, Memang Comel!

Ada sesiapa suka lagu comel tak? Silakan dengar lagu comel kat video kat bawah ni.
Aku suka tapi its a little bit annoying
Cant get it out of my head
Dan aku masih nyanyi sampai sekarang, entah kenapa?


Dan aku pun telah jadi macam Satou yang secara tak sengaja nyanyi bila dengar lagu ni...


Totally, LOL!

7 doa buatku makin comel:

fynahere said...

haha yg bawah tu dia dok nyani lagu kt atas tu ek? haha comel tau lagu tu..da la lembut je suara yang nyanyi

Halusinasi said...

yup...hehe, lagu tu comey dan senang hafal...asyik2 teringat lagu ni je hari ni, tak tahu kenapa...

Nazrey Dylandy said...

hakhak comel lakk tgk Satou nyanyi tuhh ,pastu dia cm terkejut ! :D

Halusinasi said...

saya pun mcm tu juga...tgh syok ikut nyanyi, tetiba terkejut, knp nk nyanyi lagu ni...haha

Nazrey Dylandy said...

wakakaa :D
msti shomellllllllll >.<

Halusinasi said...

ish2...mana ada, mana ada...

Anonymous said...

Ala~video rosak..
Saya baru nak cari lagu apa tuh..
tajuk kedua-dua lagu tuh apew yer??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...