Ada Kembar Dalam Sahabat Blogger!

Ni nak habaq mai ni.
Ceq ada kembaq kat dalam Sahabat Blogger (SB) la. 
Muka : Excited dah ni! 
Mula2 tak perasan pun masa chat dalam SB ni. 
Tetiba ada yang kata aku dan dia sangat2 serupa. 
Ha? Nak tahu? 



Klik untuk dapatkan gambaran sebenar
Maaf ye untuk imej ketiga tu, malas nak edit dalam Photoshop. Hehe

Serius! Muka dah hampir sama kot^^
Terima kasih Aslann sebab sedarkan yang kami ni kembar (poyo)
Nor Jannah, kita 1 geng la, pakai shawl ala2 Hana Tajima gitu

P/S : Nor Jannah ni comel + cantik orangnya. Sesiapa nak ngorat dia, cakap tau^^

10 doa buatku makin comel:

Redh Hder said...

kalu nk ngorat kembar nor jannah plak nk kne cakap kt sape? haha

bact said...

OWH.. KEMBAR SI JANJAN EKK
HAHAHA

Nier Zecter said...

bila tengok balik mcm sama kot..hehe

Halusinasi said...

redh hder : erkkkk...ntah...hehe

bact : yup2...dia tu comey sgt la...

nier zecter : kening kami sama tebal...pastu pakai shawl ala2 Hana Tajima...sama kot^^

dunia kecik ku said...

hehehehe haah sme2...waaaahhh...awk pon comel cantik cun hot meletups u..hehehehehe

Halusinasi said...

dunia kecikku : uishhh, meletup2 sy membacanya...thankz so much dear^^
really appreciate it^^

Hasmiza Sobri said...

(^____^)

Halusinasi said...

lebarnya senyuman dia^^

mas.saari said...

singgah n follow dari blog bangku kosong...salam perkenalan!

Halusinasi said...

hye dear^^ salam perkenalan^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...