Akhirnya, Blog Ini Sudah Ada Header.


Kih Kih...Lawaknya header ni! Memang aku tak ada idea langsung nak design2 header ni. Nampaknya aku gagal hari ni. Aku akan cuba baiki header yang bagi aku simple giler ni. Asalnya aku nak letak link blog, Tapi, bertambah serabut plak. Huhu.

P/S : Blog aku akan berusia setahun bulan depan. Nak buat contest atau giveaway ye?

4 doa buatku makin comel:

kindergartenlibrary said...

lawa o0o ..

Halusinasi said...

yeke nelly? ingat nak tukar la. Nak buat lebih baik dari yang ini.hehe

Anonymous said...

busak 3 orang tu tukar yang comel comel ckit..wording style tu ok..
pe lagi wat la give away ke..contest kew...hadiah untuk follower..kehkehkeh...

Halusinasi said...

hehe...ok2, akan tukar budak2 ni...
ni hanya percubaan, kalau ada yg tak kena boleh je gtau...memang rasa susah sangat nak design...huhu

hoho...tengah terfikir nak wat contest ni...lain dari yang lain^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...