Memiliki Gigi Arnab Itu Comey Ke??


Memiliki gigi arnab itu comey ke? Persoalan tu sentiasa bemain kat fikiran. Sedangkan aku cemburu pada orang yang memiliki gigi yang cantik atau gigi taring yang tumbuh secara tak tersusun tu. Hanya kerana aku memiliki gigi arnab, aku sanggup tak senyum depan kamera. Hanya kerana memiliki gigi arnab ni, aku cover mulut bila nak gelak. Pada aku, tak cantikla, tak manis la ada gigi arnab ni. Persepsi sentiasa negatif...

Tapi selepas melihat pujaan hati dari Jepun dan Korea ni, aku mula berfikiran positif. Ada juga insan seperti aku ni di luar sana. Malah dapat mencipta nama. Sugoiiiii!!!! 

Ihsan dari Pakcik Google:
Keiko Kitagawa. Suka sangat dengan dia!

Yui Aragaki! Adore her. Senyuman dia manis sangat2. 
Paling minat dengan dia ni^^

Toda Erika!

Lee Yeon Hee, Millionaire First Love, comey!!!

Marina Inoue

Tapi, selepas melihat beberapa selebriti ni, aku yakinkan diri. Cuba senyum dengan menampakkan gigi yang serba besar depan kamera. Hasilnya...

Masa raya^^ 

Peace^^...Bangga memakai t-shirt VISCOM

P/S : Tak dapat nak cari contoh selain selebriti Korea dan Jepun ni. Kat Malaysia ni tak pasti plak. Ada kot.

P/S/S : Bersyukur dengan apa yang ada. Tak baik membandingkan diri dengan orang lain. Perbaiki diri, dan selalu berfikiran positif. Barulah kita boleh gembira^^

5 doa buatku makin comel:

Afiq Bukhari said...

saya juga bergigi arnab :)

meaw said...

comei ;)

Halusinasi said...

afiq : hoho...samalah kita^^

meaw : terima kasih^^, kamu pun comey juga^^

yorichan said...

saya suka aragaki yui!!! nice blog, saya follow ye

Halusinasi said...

hehe...suka juga ye? samalah, minat dengan dia sangat2^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...