Beautiful Award!

Sangat - sangat terharu...
Pertama kali mendapat award sepanjang 9 bulan berblogging
Terima kasih kepada Paradoks Hati kerana telah tagged aku^^
Sangat menghargai award ni...


Setiap award, perlu menjawab soalan yang diberikan
Dan soalannya adalah,
Tell 7 things about your self;

Jawapan :
Aku adalah...
1. Perempuan
2. Islam
3. Mempunyai banyak impian yang masih belum tercapai
4. Sangat meminati anime!
5. Mengadap PC hampir 10 jam sehari (mengalahkan orang keje)
6. Sangat suka makanan!
7. Juga adalah saudagar barangan yang dijual secara maya/online. Pemilik Moe Closet^^

Spread the award to 15 bloggers;
Aku tak nak memilih sesiapa
Mungkin ramai blogger yang pernah mendapat award ni
Jadi, aku bagi pada semua follower aku^^
Silakan ye...

P/S : Mood Tidak Baik Pada Hari Ini


0 doa buatku makin comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...