Viscom Show!!!

Viscom Show (Visual Communication Show) atau hari Jabatan Rekabentuk dan Komunikasi Visual telah diadakan pada 30 dan 31 Mac 2010 yang lau...Bertempat di Jabatan Rekabentuk dan Komunikasi Visual,PTSS...


Hari pertama, kami jual barang2...hehehe...
Button Viscom, Selendang Yuna, Phone Strap...
Alhamdulillah...semuanya hbs terjual kecuali selendang..aiseh...



Aku dan Kanchana bersama button yg kami wat...hehehe



Aku, Kanch, Mimi dan Ti...(kami 1 group lorh)



Hari kedua, aku dn kwn2 masih menjual barang....tapi...aku dan Ti terlibat dgn persembahan...



Bertemakan hitam putih....Kami menyanyikan lagu JRV Duniaku...



Aku dn rakan2 amik gmbar kenangan!!!







Aku dan Shasha....

Happening gler masa ni...Kenangan yg xdpt dilupakan ms semester akhir....Gonna miss dis time...^^

0 doa buatku makin comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...