Dinner Pra Graduan Sesi Jan 2010

Pada 29 April 2010, Majlis Makan Malam Pra Graduan diadakan di Cafe Seni, JRV...
Betemakan Cowboy Nite...semua student berpakaian serba cowboy!!!
Yeeehaaa...Ariba...ariba!!! Hehehe

Aku yg bertudung coklat oren tu...nmpak x??

Aku yg tersenget kepala...adeh...

Bersama rakan2 sekelas...



Wanted!!!





Pose dgn Mimi...

Yg pasti...mlm tu...aku dpt mkn yg sedap dn byk sgt2...Smpai kwn kata...Bl Dyana ni nk hbs makan...aiseh..aku ni pantang dpt makan makanan yg sedap...Free plak tu...Peluang xblh dilepaskan tau...
Hmpir semuanya makanan kgemaran aku...Piza, sup cendawan, salad, daging dgn sos black pepper, spegetti, kebab....aiseh...rasa nk mkn balik je skrg ni...

P/S : Aku xmungkin akan lupakan kenangan manis ini...sgt2 indah...
Bl lg dpt bersama lagi...huhu...

1 doa buatku makin comel:

muiz ilusinasi said...

selagi hayat dikandung bdan insyAllah akn dpt jmpa..hehe u're look so gorgeus...cam yuna pon ad..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...