Photoshoot Ala-Ala Maria Elena

Pada hari Jumaat yang lepas, aku join satu photoshoot bertemakan ala-ala Maria Elena. Aku memang tak reti pun nak bergaya macam dia. Pakaian pun hentam kromo je. Walaupun photoshoot ni hanyalah selama 1 jam setengah je, aku sangat berpuas hati dengan hasilnya. Cuma aku tak puas hati dengan diri aku yang tak reti nak berposing. Kekok macam kayu pun ada. Demi nak bergambar, aku buang semua rasa malu. Dan inilah hasilnya!

Tempat : Marina Island, Lumut
Masa : 5.50 petang - 7.15 malam







Di antara semua, inilah gambar kegemaran aku
Bergambar dengan adik
Memang sweet moment

Kalau korang berminat untuk join photoshoot, bolehlah roger-roger Muhammad ErwanHasil gambarnya memang cantik. 

P/S : Memang sah muka aku bukanlah fotogenik. Tak sesuai jadi model/talent. Hehe

10 doa buatku makin comel:

Finaz Jaafar said...

huiihhh cantik la tu..brbakat kamu ye=)

Halusinasi said...

terima kasih^^

Aimifiqa said...

cantikla~ suke tgk gmbr last sekali tu. hihi

Mr. Uzair said...

nice try lah. haha

Halusinasi said...

Aimifiqa : kan2...suka gak^^

Uzair : hehe,terima kasih^^

Razil Tahir said...

cool...
Nak buat satu jugak lah...! ;)

Pisyek said...

Pisyek cakap: wow! lawa! untungla! :P

Halusinasi said...

Razil : buatlah...^^

Pisyek : kamu pun untung jugak...^^

Muhd Fadil said...

moe nya yana. hahaha... ilang sudah jerawattt.. yahooo.

Halusinasi said...

jerawat byk lg ni...waaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...