Gathering Blogger di Kuala Lumpur


Sudah ditetapkan! Pada tarikh 14 Mei 2011 akan diadakan gathering sesama blogger di Kuala Lumpur. Lokasi masih belum ditetapkan lagi. Gathering ini akan mengumpulkan 200 blogger dari seluruh Malaysia. Wow, macam meriah kan?  Untuk keterangan lanjut, sila rujuk pada blog Bro Framestone.

P/S : Masih belum pasti akan turun ke KL atau pun tidak. Ada tak yang sponsor duit tiket bas aku?

9 doa buatku makin comel:

Admiral Hafiz said...

jom2
insyaAllah time ni cuti
myb trun kot


Entri Terkini: Penggemar Barangan Apple & Peminat DSLR pasti sukakan ini!

Halusinasi said...

wah..kalau Admiral join, Yana pun join jugaklah..ada geng..

InsyaAllah^^

a n a s t a s y e a said...

Tak pasti dapat turun ke tak. Kena tengok jadual dulu :D

anastasyea's latest post .. #Maxis10 - Mengelakkan Kuasa Bateri HTC Desire S Dari Cepat Habis

Halusinasi said...

kalau dapat turun, kita jumpa ye^^

Penyu said...

nak gi... tapi kerja :(
camne ni?

jackieKOH said...


eeh..cam nak g je tp xd kawan~~~~ sob3x

Entri Panas : Justin Bieber fans dan haters akan benci aku sebab ini !!

Halusinasi said...

Penyu : jom g dgn yana nak tak?

Jackie : ala, jomla sekali..admiral pun ada jugak..korang ada geng nti^^

-Faridz- said...

wah cm bes je :P

Halusinasi said...

jom join^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...