FieraPidot - My 700th Follower!

Alhamdulillah, tak sangka dalam masa terdekat ni, follower meningkat naik. Terima kasih kerana terus menyokong aku dalam bab-bab penulisan ni. Entri ini sebagai entri penghargaan kepada follower yang lama mengikuti perkembangan aku dalam blog ini. Kalau ada salah dan silap dalam info yang diberikan, tegurlah aku. Ok? InsyaAllah pada masa akan datang, aku akan update lebih banyak lagi anime dan cerita-cerita yang best yang aku akan review.


Terima kasih kepada FieraPidot kerana menjadi follower ke 700 untuk blog ini. Blog si cantik manis ni banyak yang berkisarkan mengenai kehidupan dia dan juga info-info menarik. Simple je blog dia ni. Cepat loading, aku suka blog macam dia ni. Tak banyak widget. Simple but nice^^

Kawan-kawan blogger, mari kita meriahkan blog FieraPidot ni.

4 doa buatku makin comel:

Anonymous said...

wahhhhhhhh!teruja....*pengsan*.thanks...=)

Halusinasi said...

fuhhh, fuhhh..jgn pengsan dulu..hehe

dila bahar said...

wah... best nyer... :( tak penah dpt jd follower genab... cam ni...

Halusinasi said...

hehe...kalau jd folower genap, untungnya dapat direview blognya^^

-waiting for 777 follower-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...