Icewinx's Postcard + Bookmark Sempena Hari Ibu, Sangat2 Berbaloi Jika Anda Memilikinya!

Ayuh, mari2 sini aku nak promot hasil kerja kawan aku, Icewinx. Memang dia ni pakar dalam bab2 design tau. Aku pun memang tabik spring dengan artwork dia ni. Cantik giler. Cayalah!

Kali ni, Icewinx buat satu promosi sempena Hari Ibu! Murah giler beb! Dan aku percaya, korang takkan lepaskan peluang ni untuk mendapatkan postcard dan bookmark yang comel2 ni. Dijamin berkualiti tinggi tau. Aku pun ada 1 set, memang semuanya KAWAIIIII!


Kod : Postcard1

Kod : Postcard2

Kod : Postcard3

Kod : Postcard4

Kod : Postcard5

Kod : Postcard6

Kod : Postcard7

Kod : Postcard8

Ni rupa untuk bahagian depan

Ni untuk bahagian belakang




Dan ini semua bookmark percuma jika korang beli semua postcard k?

Harga postcard :
1 keping = RM2.00
8 keping (1 set) = RM15 (Percuma 2 set bookmark - 4 keping)

Jika berminat, sila hubungi Icewinx, 010-3733258 atau emailkan pada icewinx@gmail.com

0 doa buatku makin comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...