Ideal Boyfriend Versi Anime

Walaupun mereka bukan ada dalam kehidupan realiti, tapi perwatakkan mereka membuatkan aku terfikir, alangkah cerianya hidup aku kalau ada mereka ini. Mungkin aku akan bahagia sangat2. Bukan untuk aku sahaja, malah wanita yang lain juga akan bahagia kalau ada bf macam ni^^

1. Syaoran (Tsubasa Reservoir Chronicle)
Kipas susah mati anime ni. Ke mana2 aku akan teringat betapa cintanya dia pada Sakura. Mysterious, strong, cool, kind hearted

2. Tamaki Suoh (Ouran High School Host Club)
He's super damn hot! Watak paling kelakar yang pernah anda jumpa. Tapi dalam masa yang sama sangat romantik. You will find it nowhere in other anime

3. Kyoya Ootori (Ouran High School Host Club)
Yeah! Aku amat suka watak lelaki yang bercermin mata. Terutama dia ni. And he's cool too

4. Usui Takumi (Kaichou wa Maid-sama)
Siapa watak yang paling saya date? USUI la!!! Super duper triple hot n cool!!! Kamu boleh buat jantungku berdegup kencang!

5. Zero Kiryuu (Vampire Knight)
Alamak, yang dia ni macam watak Syaoran. Cintakan Yuki seorang sahaja. Protective! Aku ingin menjadi Yuki (Jeles dengan Yuki sebenarnya)

6. Shota Kazehaya (Kimi ni Todoke)
Friendly! Salah satu sifat yang aku nak pada seorang boyfriend, yeah

7. Cloud (Final Fantasy 7) 
Aku terpikat dengan rambut spike dia je. (Eh, boleh ke?)

8. Sebastian Michealis (Kuroshitsuji)
Super hot! Suka bikin aku panas je. Kalaulah ada butler macam dia ni, gerenti tak kuar rumah. Nak tatap setiap masa.

9. Kyo Sohma (Fruit Basket)
Nyan! Semangat kucing ni sentiasa aku suka. Kelam kabut dan comel!

10. Shizuo Heiwajima (Durarara!!!)
Watak paling bersemangat! Cepat annoyed dengan orang, dan suka kekuatan luar biasa dia (nak pinjam kekuatan dia boleh?) 

Damn! Means i have no life at all if I love them. LOL
They still my favourite character and I love them.

P/S : Aku mahu mereka dalam kehidupan sebenar. Ini hanya angan2 indah...Memang takkan ada dalam realiti

5 doa buatku makin comel:

夜 曉 猫 said...

ching pun nak gak~~ <3

Halusinasi said...

ching minat yg mana? hehehe...

Unknown said...

haha.berangan.suka seiji.midori no hibi.

nurul rasya said...

num 1 is mine.minat giler kowt dengan syaoran

Halusinasi said...

+fobia+ : watak seiji memang best gak^^

She's retarded : smelah...kita sme2 die hard fans dia^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...