Masa Untuk Download

Lamanya tak jenguk blog ni. Bukan apa, broadband ni buat hal. Alahai, aku dh guna melebihi 5GB. Mana broadband boleh tampung lebih dari 5GB. Kesian gak kat dia ni, perlukan masa gak untuk berehat. Tuan broadband ni kuat download anime setiap hari, manalah broadband ni tahan dengan aku, silap hari bulan boleh jahanam broadband ni. Download bukan file ringan-ringan, download file cerita pula tu. Dahsyatlah aku ni. Jadi, aku hanya dapat ber"facebook" sahaja. Bila dah habis ber"facebook", aku tgk anime plak. Ha, ni yang aku nak cerita kat mana aku selalu download anime free. Pada yang suka tengok cerita ni, meh aku nak bagitau kat mana aku mendownload anime yang best-best! Mesti teruja punyalah!


Nilah laman web yang aku selalu download anime
Search kat Google, www.anime-sensei.net
Ini adalah homepage
Pastu, klik kat button ANIME

Kat sini ada banyak pilihan anime
Mengikut abjad
Korang cubalah klik kat huruf-huruf
Contohnya, K

Maka, senarai anime bermula dengan huruf K pun dipaparkan
Aku pilih anime K-ON!!

Paparan senarai episod K-ON!!
Pastu, cubalah klik kat mana-mana episod yang korang nak download
Aku pilih episod 16

Maka akan keluar paparan Megaupload
Taipkan kod kat ruangan kosong IN HERE
Pastu klik kat Download File

Sekarang ni adalah masa menunggu
Biasalah, bila nak download percuma ni perlu tunggu sikit, 45 saat

Bila dah habis 45 saat, korang boleh klik kat REGULAR DOWNLOAD
Dan tunggu sehingga file yang dimuat turun tu siap
Bergantung kepada kelajuan Streamyx atau Broadband anda

Diharapkan tutorial ini dapat menolongkorang memuat turun anime yang korang suka
Selamat mendownload!

P/S:
Currently downloading KuroshitsujiII!

0 doa buatku makin comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...