Mata Baru

Hari ini aku telah mendapat mata baru! 
Mata baru? Apa tu? 
Contact lense aka kanta lekap. 
Kanta lekap ketiga!
Aku dapat kanta lekap hari. Yeah! 
Terima kasih Bebeilook Lens Shop!

Mata dah sampai!

Comelnya botol kanta lekap ini!
Kecik je

Aku telah tempah kanta lekap warna Kelabu Gelap
Nama kanta lekap ni Pop C. Dark Grey
Bersaiz 15.5mm (jenis kanta yang besar macam Fish Eye)
1 year disposal (boleh pakai setahun)
Contoh warna kanta lekap ini macam imej di bawah

Comel kan?? Warna kanta lekap ini macam warna hitam
Jadi tak peliklah kalau nak pakai nanti

Cuba bayangkan aku pakai warna hijau? ungu? kuning? Orang gelakkan aku adalah. Haha
Kalau pakai warna camtu, sesuai untuk majlis macam event ke, dinner ke.

Bagi sesiapa yang berminat dengan kanta lekap ini, bolehlah search kat dalam Facebook
Beibeilook Lens Shop
Dia ni jual macam-macam jenis kanta lekap yang cantik-cantik belaka
Harga murah pula tu (bergantung pada promosi yang dia buat)
Aku beli kanta lekap ni dengan harga RM30 include postage
Murah kan?

P/S :
Aku sebenarnya teringin nak pakai kanta lekap Sharingan

Amacam kalau aku pakai macam ni??
Nampak macam Sasuke tak?

Malangnya, kanta lekap jenis animation adalah mahal
RM60 sepasang
Dan tak ada power pulak tu
Maka, dengan itu, tak tercapailah impian aku ini
WAAAAAAA!!!!


0 doa buatku makin comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...