Lukisan yang Tak Seberapa

Ada satu subjek elektif ni, aku kena lukis dan mewarnakan lukisan kat kanvas...
Bertemakan Bangunan Pentadbiran Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin...
Tapi, aku bukan pandai lukis sangat...Maklumlah, aku bukannya ada bakat seni pun...

Ni hasil sketches aku sebelum di"shading"kan

Selepas shading...Nampak ok la sikit kan??

Tapi, bila nak melukis atas kanvas, aku rasa macam susah pula.
Jadi aku lukis lain kat atas kain kanvas...
Bangunan yang sama, cuma view je lain...

Lukisan kasar...

Selepas diwarnakan sedikit dengan akrilik


Hampir siap!!! Dalam 10% lagi!!!


Taaadaaa!!! Dah siap!!! Cuma tak ada pokok...

4 doa buatku makin comel:

Zero Designers™ said...

huhuhu kira ok la nih.....

Amirah Idris said...

gila lawa !

Halusinasi said...

ish, mana ada lawa...kalau sebenar, buruk kot...

ingg bulok said...

ade bakat terpendam..hehe^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...