#Wordless Wednesday

12 doa buatku makin comel:

Kei Seichi said...

miahaha..
kalau tak suka saya simpan je adiah orang tu.. =P

QaRr JaliL said...

pernah juga jadi macam ni dalam hidup :D

3# wordless wednesday

Hans said...

yups
nanti kang kecil hati lak
:_)

Wordless Wednesday #5

padle said...

terime je la seadenye...^^

►AdamXis◄ said...

Assalam...awal dpt jagalah hati kawan2 lagi penting...takpe2, dah lama2 skit baru lah ckp tak suka...
►Events : WW#2 Wordless Wednessday

Fadzmie Mohamad said...

Selalu buat, sebab nak jaga hati punya pasal. ;)

# rabu tanpa kata 6 #

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

same with fadzmie mohamad :) nak jaga hati :)

cikcahya said...

hahahah :P

entry terbaru : wordless wednesday #5

Kotak Mancis / S_Basri said...

ambil je... kan elok tu... orang bagi... ok la dari orang x bagi langsung... hehehheeee
( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

Halusinasi said...

Kei : masalahnya hadiah itu sama macam yang saya ada^^

Qarr : kan2?

Hans : terpksalah menerima, kalau tak, kawan kecik hati...

padle : sudah menerima ^^

Halusinasi said...

AdamXis & khansaa' :waalaikumussalam, tak pernah cakap...simpan je dalam hati^^

Fadzmie : kan2?

Cik Cahya : ^^

Kotak Mancis : menerima je^^

Nur Syazana Mohammed Sani said...

kalau zana dapat barang yang zana xsuke ,. zana just accept it n simpan jar ,. xelok kan kalau tolak mentah mentah ,. adessss

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/jiwe-kate-ape.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...