Bayangkan Terbang

Hari ni aku beli novel grafik lagi...
Yeah,setelah sekian lama sejak beli novel Pak Cik Kaki Panjang sebulan yg lalu..
Dah lama aku cari novel grafik ni...

Tajuk: Bayangkan Terbang
Diterbitkan pd September 2009
Berwarna....bukan Hitam Putih
Harga: Rm7.50
Karya Xu Pei Yu dan Ke Ying Mei (China)

Mula-mula tgk novel grafik ni, aku terpukau dgn kulit buku dia...Cantik sgt2...


Ni buku pertama...


Dan ini epilog...Sambungan buku yg pertama

Sinopsis:
Cally Tan seorang pelatih pereka barang kemas berjumpa dengan sorang pemain piano, Hau. Pada masa yg sama mereka bergelut untuk  berdepan dgn cabaran dlm kehidupan mereka seharian. Mereka berjumpa semasa Cally mengutip kertas nota muzik milik Hau. Dr pertemuan itu, mereka menjadi saling memahami antara satu sama lain..Dan jatuh cinta...

Pada pendapat aku, novel grafik ni mengenai muzik dan impian..Cinta yg tidak terlalu meleret...Penggunaan warna dlm novel grafik ni amat lembut,sesuai dgn konsepnya...Byk gak perkara yg tidak disangka berlaku dlm novel ni...

Selain itu, aku beli novel grafik Shabu Shabu


Lawak gila....Asyik gelak je...Kisah ayam, Keko yg bekerja di restoran...Mcm2 kejdian yg berlaku...Boss yg ske menari..MC King, yg ske bercuti... Kucci yg mata duitan dan lain2 watak yg kelakar gler2...

P/S : Kehabisan duit semata-mata kerana novel grafik

1 doa buatku makin comel:

Anonymous said...

Hi! Nak tanya. Buku Epilog Bayangkan Terbang ni boleh tak jual? Sebab saya cuba cari tapi tak jumpa. Saya dah ada yang pertama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...