Happy Birthday Dyana!

23 Januari 2011

Happy and totally excited. Yelah, semalam aku secara rasmi sudah berumur 21 tahun. Alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan untuk memperbaiki diri dan meneruskan hidup yang penuh dengan pancaroba ni. Birthday party? Tak perlu pun. Mak sudah memasak nasi ayam special untuk anaknya. Yeah! Terima kasih mak, jasa mak tetap kukenang sampai bila2. Mak telah banyak bersusah payah demi keluarga kami. Mak lah yang menanggung perbelanjaan kami sekeluarga setelah ayahku sakit strok sejak tahun 2002. Mak adalah idola aku. Aku sayang mak sangat2. (Tetiba menangis plak)

Ha, aku nak kongsikan kat korang muka2 aku dulu...Jeng, jeng, jeng...

Ni masa mula2 masuk Poli, sangat naif!...Ni natural, without mekap

Ni masa 19 tahun, mata dah ada celak ckit2..Masih mengekalkan spek petak...

Gambar terkini? Alamak, tak ada lagilah...

Thankz 4 reading...


0 doa buatku makin comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...