Selamat Datang ke USM!

Aku pernah cakap kat kawan aku, kalau aku tak dapat masuk Universiti, aku akan menangis satu hari suntuk dan off handphone supaya tiada sesiapa pun dapat berhubung dengan aku. Kerana aku sangat malu, tak dapat sambung belajar. Setahun aku menganggur. Malu dengan kawan-kawan yang belajar di Universiti.

Tapi, Alhamdulillah. Akhirnya..


Syukur sangat-sangat. Setelah setahun aku tunggu saat ini. Aku sangat gembira kerana berpeluang menyambung pelajaran ke universiti impian, Universiti Sains Malaysia. Alhamdulillah!
Teringat masa zaman sekolah dulu, sekolah aku pernah buat rombongan ke USM ni. Masa tu aku tingkatan 5. Ada kem yang dianjurkan di sana. Dan aku jatuh cinta dengan tempat ini, sangat cantik dan mendamaikan. Dan aku berazam untuk menyambung pelajaran di sini. Tak sangka, bagai impian menjadi kenyataan, aku akan menyambung pelajaran peringkat Ijazah di sini. 

Sekali lagi aku akan menetap di utara tanah air iaitu, Pulau Pinang.

Tak sabar menanti bulan September nanti. Welcome to USM, Dyana^^

P/S : Akan bertemu dengan kawan baik di sana. Can't wait to see you, Syu!

15 doa buatku makin comel:

MagikaKotak said...

tahniah sis..hehe.. jd org penang la no,mesti lupakan perlis terus pasni..hehe

mirul said...

alhamdulilah =)

btw, ade kawan study kat situ. haha. nnti boleh la kim salam eh

Ruzz Ezanie said...

yana,tahniahhhhhhh :)

Ros Anisza said...

alhamdulillah...tahniah kakak..

cik azeya said...

congretsss gud luck kat saneee. ^^

sergeant keroro said...

tahniah! :)

Nay said...

tahniah yana :)

famimahat said...

untunglaaa~ =D

=)

alin said...

tahniah... :)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

tahniah ^^ zana pun xsaba nak masok u ,. heee =)

Cik Nurul Iqa said...

YANA! tahniah sayang. tak sabar nak tunggu result tiqa plak. LEBIU. ^^

Halusinasi said...

Kotak Magika : takkan lupa...sebab di Poli banyak kenangan tau...dgn pensyarah dan kawan2^^

mirul ; InsyaAllah^^, boleh je..kalau sy kenal lah^^

Ruzz ; terima kasih Ruzz^^

Halusinasi said...

Ros, cik azeya, keroro, Nay, alin : terima kasih!

Fahmi : untunglaa^^

Syazana : nanti gtau tau dapat kat mana yek?

Tiqa : waa, tak sabar nak tahu result dr tiqa plak..nanti kita sama2 smbung ijazah^^

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

tahniah... blajo molek2 okey...

Halusinasi said...

terima kasih^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...